מונה

שייט קרוז מברצלונה 8 לילות 9 ימים Costa Toscana

Costa cruises - קוסטה קרוז | 8 ימים

סיצליה
ספינה שהיא מגה-אוניה, הגדולה ביותר המשייטת בחורף בחופי אירופה. מסלול קלאסי בין הריביירות האירופאיות.

למה דווקא איתנו?

  • שירות מקצועי וליווי בהזמנה ובבחירת החדרים
  • טיסות אל-על ישירות
  • מלון 4* מרכזי

מסלול ההפלגה

ימים שני

ת"א- ברצלונה

המראה מת”א אל ברצלונה, בירת קתלוניה.

הפלגה 18:30

ברצלונה
ברצלונה
ימים שלישי

פלמה דה מיורקה

עגינה 08:00-18:00

פלמה דה מיורקה בירתה של מיורקה, ממוקמת בדרום האי, במפרץ שמפורסם בשקיעות השמש הנצחיות והיפות ביותר. כאי מרכזי בים התיכון שימשה כנמל מוצא לתרבויות היסטוריות שונות בתקופות שונות. בימי הביניים הערבים שהותירו את חותמם בארכיטקטורה מוסלמית במיטבה ומרחצאות. בתקופות מאוחרות יותר הנצרות עם הקתדרלה (שגאודי סייע בעיצובה) יצירת מופת, כנסיות וארמונות מרהיבים ביופים. הטיילת המרכזית של פלמה עם חנויות בתי קפה ומסעדות וסמטאות שכיף ללכת בהם לאיבוד.

פאלמה דה מיורקה ספרד
פאלמה דה מיורקה ספרד
ימים רביעי

יום ים

שייט בין הים לשמים, יום כיף בו ניתן להתפנק משירותי הספינה.

ימים חמישי

פלרמו סיציליה

עגינה 08:00-16:30

מרכז השלטון האוטונומי של סיציליה מצוי בפלרמו, קונכיית הזהב (פירוש השם). אמנם סיציליה שייכת לאיטליה, אבל, סיציליה היא שונה מאיטליה בכל חוויה, השפה, התרבות, האוכל, האדריכלות והעיצוב, ובעיקר הלבביות החמימה של התושבים כולם ייחודיים לסיציליה. העיר פלרמו היא התוססת שבערי סיצליה מסעדות הומות אדם, ברים שמחים ואוירה של תזזית. המלצה לתת חופש לרגליים לטייל בסימטאות העיר העתיקה, הכנסיות המרשימות, הכיכרות הציוריות. מומלץ לגנוב מבטים מהחצרות של הבתים שרובם עם פסלים, מזרקות, גנות בסגנונן אופייני. או לאורך קו הנמל בין מאות הדיייגים, שטווים את הרשתות לקראת הדייג לעת ערב. לאמיצים מומלץ לבקר בקטקומבות של פלרמו מאות גופות חנוטות מהפנטות. מחוץ לפלרמו העיירה סג’סטה, שבה מקדש רומי עתיק משומר היטב, ווילה קסאלה דל רומאנה מקום הנופש האהוב על הקיסרים ועשירי רומא בעבר. מקום מומלץ נוסף מחוץ לעיר הוא כפר הדייגים צ’פלו, אוטנטי עתיק וציורי.

פלרמו סיציליה
פלרמו קתדרלה
ימים שישי

צ'יביטבקיה (רומא)

עגינה 08:00-19:00

הנמל הקרוב ביותר לרומא, כשעת נסיעה, אל העיר ששימשה לאורך ההיסטוריה בשלוש נקודות זמן שונות. כבירת הקיסרות הרומית, או הכנסייה הקתולית, או כבירה הארכיטקטונית והאומנות האירופאיות ששיאה בתקופת הרנסאנס. האטרקציות ברומא הנוצרית הם: הואתיקן ובו הפייטה של מיכאלאנג’לו, החופה של ברניני, מוזיאון הואתיקן עם הקפלה הסיסטינית עם בריאת העולם ויום הדין של מיכאל אנג’לו או האולמות של רפאל וליאונרדו. בכנסיית סן פייטרו אין וינקולי פסל משה. האתרים שנותרו כעדות לתקופת האימפריה הרומית הם הואתיקן, הפנתיאון והפורום הרומאי ובו שער טיטוס. האתרים המפארים את הרנסאנס והברוק הם כיכרותיה ומזרקותיה המרהיבות של רומא, פונטנה דה טרווי באר המשאלות, פיאצה נבונה עם מזרקת 4 הנהרות של ברניני,פיאצה וונציה או המדרגות הספרדיות. וכמובן איך אפשר בלי קניות של אופנה בויה דל קורסו או בויה קנדיוטי.

ימים שבת

סבונה איטליה

עגינה 08:30-17:30

סבונה מהערים המרכזיות שלחופי הים הליגורי. ההמלצה לטייל בעיר המקסימה. המקום ממנו נשקפת תצפית על העיר וחופי הים ממצודת Priamar המבצר שימש כצמודה צבאית והמקום ממנו החלה ההתיישבות ההיסטורית של העיר. הקפלה הסיסטינית של סבונה היא מבנה שהוא פאר הארכיטקטורה מהרוקוקו, מרשים, ששימש כהיכל תפילה ומקום בו נקברו קדושים. המקום המועדף הוא הרציף העתיק, לאורכו מסעדות אופייניות לאיזור, בתי קפה, גלידריות, מופעי רחוב אוירה ססגונית תוססת.

סבונה איטליה - שייט באירופה
סבונה איטליה
ימים ראשון

מרסיי

עגינה 09:00-18:00

ברוכים הבאים אל עיר הנמל העיקרית של צרפת הלא היא – מרסיי.מרסיי היא לא רק עיר נמל פופולרית, היא גם עיר עם מדרחוב עצום ובו מרכזי קניות שוקקים. שוק דגים ובו יאכטות וספינות יפהפיות המקנות למקום מראה של ציור. מהנמל תוכלו לצאת לסיור באחד היעדים ההוליוודים המרכזיים שבהם צולמו הסרטים הפופולריים האיש בעל מסכת הברזל וסרטו של אלכסנדרר דיומא – הרוזן ממונטה קריסטו. על ראש גבעה החולשת על העיר נמצאת כנסיית נוטרדאם שפשוט אסור להחמיץ את הביקור בה.
מעבר לפעילויות הללו, העגינה במרסיי זו מהווה כנקודת הגעה אל עבר לפרובאנס שבירתה היא אקס אן פרובאנס, העיר היפה והאלגנטית. מדובר על אזור כפרי ששום ביקור במרסיי איננו שלם ללא הגעה אל היעד הכפרי הנ”ל. הדרך אל אקס אן פרובאנס תזכיר לכם את יצירות האומנות המפורסמות של ואן גוך, סזאן, מארק שאגל, פיקאסו וכדומה. ההשראה כולה משם.

מרסיי פרובאנס
נוטרהדם מרסיי
ימים שני

ברצלונה

עגינה 08:30

בשעה 09:30 תצא הסעה מהנמל אל המלון שנמצא במרכז העיר.

בברצלונה ניתן לבקר בפארק גואל, ובכנסיית לה סרגלדה לה פמילייה פאר היצירה של אנטוניו גאודי. סיור ברובע הגותי העתיק בין סמטאות ציוריות וקתדרלה מרשימה. או בכיף לאורך שדרת הראמבלס. ליבה של העיר התוססת היא פלאצה (כיכר) קטלוניה שממנה יוצאות 2 שדרות מרכזיות. השדרה המפורסמת פסאו דה גראסייה שדרת קניות נוצצות עם המותגים היוקרתיים בעולם. שדרת לה ראמבלס התוססת שמצדה האחד הרובע הגותי ומצדה השני השוק הססגוני והאסתטי לה בוקרייה, שהשפע בו של פירות, ירקות, דגים, בשר או מתוקים כמעט ואינו נגמר. לצדו של הרובע הגותי פארק הסיטלה ובו: גן חיות, אגם ושער ניצחון מרשים.
שדרת רמבלה – השדרה המפורסמת והמתוירת ביותר בעיר, צבעונית, תוססת ומרתקת. אורכה של השדרה כקילומטר אחד, לאורכה שפע מסעדות טאפסים (מלכודת תיירים), בתי קפה, חנויות, דוכני רחוב התפאורה הנושמת לאוירה המיוחדת של ברצלונה. בחלקה העליון של הדגרה שוק פרחים ססגוני. הפעילות המומלצת ביותר בעת ביקור בברצלונה היא פשוט לשוטט ברמבלאס.
במרכז הראמבלס לצדה נמצא שוק בוקריה (La Boqueria): שוק ססגוני, נוצץ, אוכל מקסים, כשהתפאורה בוהקת בניקיונה, תופעה נדירה במחוזותנו, עושר של צבעים. כאן תמצאו מאפים, פירות וירקות טריים נקיים מוכנים לאכילה, דגים ופירות ים. ריח התבלינים הטריים, ניחוחות הזעפרן, יעוררו את חוש הריח שהעין כבר הספיקה לרוות ולשדר תשוקה לחוש הטעם.
במורד שדרת הראמבלס נמצאת כיכר קולומבוס במרכזה עמוד עם פסלו של קולומבוס המצביע לכיוון אמריקה. מגלה היבשות שיצא למסעות בחסות ספרד.

מכיכר קתלוניה יוצאות שתי שדרות מרכזיות של העיר. שדרות פסאו דה גראסיי
המקבילה הספרדית לשדרות השאנז אליזה. שדרה רחבה נוצצת עם חנויות של מותגי על יוקרתיים. לצדה רובע האישמפלה. במרכז השדרה קאסה מילה מבנים שהם פאר האדריכלות של גאודי. השדרה השנייה היא קתלוניה ראמבלס שבה מצויים מסעדות הטאפסים ובתי הקפה המומלצים.

ברצלונה
ברצלונה

על הספינה Costa Toscana קוסטה טוסקנה

ספינה שהיא ריזורט צף. ספינת הדגל החדשה ביותר של חברת קוסטה קרוז, פריצת דרך של חברת השייט בכל קנה מידה. השקת הספינה 2022. ספינה היברידית שתונע בדלק ירוק שאינו מזהם את הסביבה. העיצוב של הספינה מושפע ממקומות קסומים באיטליה והשייט יעניק חוויה ייחודית של טיול בתוך ערי איטליה. בלב הספינה האטריום המרכזי בגובה  3 קומות  360 מעלות של מסכי לד עוטפים אתכם בנופי איטליה כך שתוכלו להרגיש אפילו בתוך הקולוסיאום. המדרגות הספרדיות יהיו גרם המדרגות המרכזי. מסלול ההליכה “וולרה” שאיתו מגיעים לגובה 65 מ’. בירכתי הספינה המדרגות הספרדיות, טריבוניות כיפיות למנוחה כשגלי הים והשובלים של הספינה הם הרקע ובאמצע מסך לד ענק. בספינה מסלול הליכה בגובה 35 מ’ שהרצפה עשויה מזכוכית תחושה כאילו אתם מרחפים.אין ספק שהייחוד העיקרי של הספינה הוא העיצוב האיטלקי האלגנטי עוצר הנשימה. קוים קלאסיים חדשניים.

 
לעמוד הספינה המלא Left Arrow Icon
הפלגות נופש עם אוניית costa smeralda
costa smeralda cruise

החל מ- $1800

הרשמה להפלגה Left Arrow Icon

זמני טיסות

טיסות אל-על ישירות

  • ת"א - ברצלונה06:30-10:15
  • ברצלונה - ת"א11:30-16:40

תאריכים ומחירים

תאריך יציאה תאריך חזרה שם הספינה מחירים וסוגי חדרים הערות הרשמה
18/11/2024 26/11/2024 Costa Toscana קוסטה טוסקנה לחצו לצפייה במחירים מבצע
פנימי classic
חלון לים classic
מרפסת classic
Room Image

מחירים לפנימי classic

אדם בחדר זוגי
1,799€
Room Image

מחירים לחלון לים classic

אדם בחדר זוגי
1,815€
Room Image

מחירים למרפסת classic

אדם בחדר זוגי
1,849€

דגשים מיוחדים

המחיר כולל

  • טיסה סדירה כולל מזוודות ומסים
  • הפלגה 7 לילות פנסיון מלא+
  • לינה לאחר השייט במלון 4* במרכז ברצלונה על בסיס BB

המחיר אינו כולל

  • העברות
  • סיורי חוף בנמלי העגינה
  • שהות מעבר לשייט
  • טיפים בשייט

שנשמור לכם מקום בהפלגה?

אל דאגה, אתם לא מתחייבים! קליק להרשמה וקבלת פרטים